رئیس اورژانس کرمان:


تصادف در کرمان یک کشته و ۴ مصدوم به جا گذاشت

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان از برخورد ۲ پراید در محور سیریز از توابع زرند به بافق، کشته شدن یک نفر و مصدومیت چهار نفر دیگر از سرنشینان این ۲ خودرو خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، سید‌محمد صابری روز شنبه گفت: حادثه برخورد ۲ پراید در ابتدای محور سیریز به بافق ساعت ۲۲ و ۴۹ دقیقه شب گذشته اتفاق افتاده است.

وی اظهار داشت: ماموران اورژانس بین جاده‌ای بلافاصله بعد از اطلاع از برخورد این دو خودرو با سه کد آمبولانس عازم محور سیریز به بافق شدند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان تصریح کرد: پرسنل اورژانس بعد از رسیدگی به مصدومان این حادثه که سه مرد و یک زن ۱۹ تا ۴۹ ساله بودند، آنها را بیمارستان امام علی (ع) شهرستان زرند انتقال دادند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان این خودرو که نوجوان پسر ۱۶ ساله بود در دم جان باخت.

صابری اظهار داشت: حال مصدومان حادثه برخورد ۲ خودرو پراید در محور سیریز به بافق زرند پایدار گزارش شده است.

به گزارش ایرنا، طبق آمار اعلام شده از سوی مسئولان راهنمایی و رانندگی کرمان طی سال گذشته ۷۵۴ نفر در تصادفات جاده‌ای این استان فوت شده‌اند که نسبت به سال قبل از آن رشد ۱۲ درصدی داشته است.

همچنین سال گذشته حدود پنج هزار نفر نیز در تصادفات جاده‌ای استان کرمان مجروح شده‌اند و تعداد مجروحان نیز سه درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

شهرستان کرمان سال گذشته با ۷۵۴ فقره تصادف در رتبه نخست و شهرستان‌های سیرجان، رفسنجان و زرند به ترتیب در رتبه‌های بعدی پرتصادف‌ترین شهرستان‌های استان کرمان قرار داشته است.

محورهای سیرجان به کرمان، سیرجان به بافت، کرمان به بم بیشترین حوادث ترافیکی و جاده‌ای را در استان کرمان به خود اختصاص داده‌اند.

واژگونی خودرو دلیل ۵۰ درصد از تصادفات جادهای است و برخورد ۲ خودرو با یکدیگر، برخورد با عابر پیاده و برخورد با احشام بیشترین دلایل حوادث ترافیکی در محورهای عبوری استان کرمان هستند.

شهرستان زرند در فاصله ۹۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98187
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.