رییس پلیس آگاهی استان اعلام کرد


دستگیری زندانی فراری با ۷ فقره سرقت در کرمان

رییس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری سارق سابقه دار و زندانی فراری و کشف شش دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نق از ایسنا، سرهنگ”یداله حسن‌پور” امروز ۱۰ آبان ماه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو پراید در شهر کرمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه کاراگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و کشف سرنخ هایی، هویت عامل این سرقت ها را که یک زندانی فراری بود ، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

حسن پور با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت که سابقه سرقت از شهرستان بردسیر داشت، کشف شد، اظهار کرد: وی در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به شش فقره سرقت خودروی پراید و یک موتورسیکلت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به سوابق متهم بیان کرد: وی اقدامات مجرمانه خود را از سال ۱۳۹۱ شروع کرده و تاکنون هفت فقره سابقه کیفری در پرونده قضائی اش ثبت شده و  پس از مرخصی از زندان در تیر ماه سال جاری متواری شده بود، که با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

وی با بیان معرفی متهم دستگیر شده به مراجع قضائی افزود: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و از شهروندان درخواست داریم جهت امنیت پایدار در صورت مشاهده مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79194
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.