استاندار: کرمان به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی ثبت شود

استاندار کرمان گفت: ضرورت دارد و پیشنهاد ما اینست که کرمان به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی ثبت شود و تا آمادگی های لازم در این موضوع کسب شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، علی زینی وند روز دوشنبه در نشست مشترک هماهنگی مکتب شهید سلیمانی افزود: آنچه مد نظر مقام معظم رهبری از مکتب شهید سلیمانی بود، در رفتار مسئولان استان کرمان به صورت فراگیر، مردمی و در راستای رفتار این شهید بزرگوار و در بیان مکتب و اقدامات انجام گرفته مشهود است.

وی با اشاره برگزاری موفق نخستین سالگرد شهادت شهید سلیمانی سلیمانی در شرایط سخت کرونا، تصریح کرد: حدود هشت روز این مراسم در استان کرمان برگزار شد و تببین سخنان سخنرانان در آن مراسم می تواند اسنادی بشود که پایه محکمی در تقویت این مکتب نورانی باشد و امیدواریم دومین سالگرد سردار سلیمانی نیز با همان کیفیت و بهتر انجام شود.

استاندار کرمان بیان کرد: همه ایران، دنیا و آزادیخواهان علاقمند راه شهید سلیمانی هستند، اما کرمان به عنوان زادگاه و بارگاه این شهید بزرگوار نقش سنگینی دارد و این استان باید این نقش را برای خود قائل شود و هم در جایگاه این موضوع خود را آماده کند.

وی ادامه داد: موضوع دیگری که بر آن تاکید داریم این است که کرمان میزبان مرکز بزرگ، بین المللی و اسلامی با تکیه بر مکتب شهید سلیمانی شود که برخی از وزرا اعلام آمادگی کرده اند و استان نیز بر روی این ایده در حال کار است تا تراز بین المللی هم شکل گیرد.

زینی وند با اشاره به آمادگی گلزار شهدای کرمان افزود: روستای قنات ملک زادگاه شهید سلیمانی به عنوان روستای گردشگری مذهبی آماده شده است.

استاندار کرمان اظهار داشت: تاکید جدی ما در استان این است که وجه مردمی مراسمات  شهید سلیمانی که ویژگی خودشان هم بود مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: امیدواریم این فرصت پیش آمده تحت مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان مولفه های هویت ساز را برای ایران اسلامی و سایر افراد تبیین کنیم تا بخشی از هویت آرمانی خودشان را پیدا کنند.

این نشست با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه ثارالله کرمان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79207
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.