دستگیری عامل اصلی نزاع در فروشگاه زنجیره‌ای کرمان

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از دستگیری عامل اصلی حمله به یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کرمان خبر داد.

ایرنا گزارش داده؛ سرهنگ اصغر زاهدی عنوان کرد: در پی یک نزاع و درگیری دسته جمعی در ۲۷ آبان ماه سال جاری توسط عده ای از جوانان با استفاده از سلاح سرد در مقابل یکی از فروشگاه های زنجیره ای در شهر کرمان که منجر به تخریب فروشگاه، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و درگیری با ماموران شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی  افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد سه نفر از جوانان با هدایت عامل اصلی در مقابل این فروشگاه، اقدام به یک نزاع دسته جمعی و قدرت نمایی با سلاح سرد کرده که این دعوا به داخل فروشگاه کشیده و منجر به ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و نهایتا تعطیلی فروشگاه می شود.

سرهنگ زاهدی بیان کرد: با اقدام ضربتی ماموران کلانتری ۱۶ سه نفر از عاملان نزاع و درگیری بلافاصله در همان محل دستگیر، تحویل مراجع قانونی و عامل اصلی موفق به فرار می شود.

وی افزود: مخفیگاه این متهم که بیش از یک ماه متواری و تحت تعقیب پلیس بود با اقدامات اطلاعاتی در یکی از خیابان های شهر کرمان شناسایی و با اقدام ضربتی و با حکم قضایی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم، پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی با اشاره به این که پلیس با هرگونه ناامنی و شرارت برخورد می کند گفت: افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهر را خدشه دار کنند بدانند که با برخورد قاطعانه و جدی پلیس مواجه شده و فرصتی برای جولان شرارت های خود ندارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39582
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.