تیراندازی مرگبار به جوان فاریابی


دستگیری قاتل مرد ۳۱ ساله فاریابی در فارس

رئیس دادگستری شهرستان فاریاب گفت: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در یکی از مناطق شهرستان فاریاب، قاتل پس از خروج از شهرستان در یکی از شهرستان‌های استان فارس دستگیر شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از رکنا،‌ رئیس دادگستری شهرستان فاریاب اظهارکرد: این فرد با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه پس از خروج  از شهرستان در یکی از شهرستان‌های استان فارس دستگیر شد.

قاضی ایمان محمدی  افزود: در پی وقوع یک فقره قتل جوان ۳۱ ساله با سلاح گرم در یکی از مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان  پلیس آگاهی شهرستان فاریاب قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، در کمتر از ۸  ساعت قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه پس از خروج  از شهرستان در یکی از شهرستان‌های استان فارس دستگیر کردند.

این مقام قضایی بیان کرد: متهم این پرونده که با قرار بازداشت موقت در زندان  به سر می‌برد، علت قتل را اختلافات قبلی ذکر کرد که تحقیقات در این خصوص ادامه دارد. رئیس دادگستری شهرستان فاریاب گفت: متهم این پرونده در سریع‌ترین زمان ممکن وفق مقررات محاکمه و مجازات خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105493
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.