فرمانده انتظامی کهنوج خبر داد


رهایی گروگان ۱۸ساله از دست آدم‌ربایان مسلح

فرمانده انتظامی کهنوج از آزادی یک جوان ۱۸ساله از دست آدم‌ربایان خبر داد و گفت: افرادی ناشناس و مسلح اقدام به ربودن پسری جوان از داخل منزلش کرده و با یک دستگاه خودروی پژو به‌سرعت از محل متواری شده‌اند.

سرهنگ امیری فرمانده انتظامی کهنوج گفت: در پی گزارش یک مورد گروگان‌گیری در اواسط شهریورماه امسال در یکی از محله‌های شهر کهنوج، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان کهنوج قرار گرفت.

 او افزود: در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی مشخص شد، افرادی ناشناس و مسلح اقدام به ربودن پسری جوان از داخل منزلش کرده و با یک دستگاه خودروی پژو به‌سرعت از محل متواری شده‌اند.

 فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج تصریح کرد: بدین منظور مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی نسبت به شناسایی این افراد اقدام و با هماهنگی قضایی و تلاش‌های شبانه‌روزی و همچنین طی رایزنی با سران طوایف، زمینه بازگشت این جوان به آغوش خانواده‌اش را کمتر از ۴ روز از زمان گروگان‌گیری فراهم کردند.

 او با اشاره به ادامه پی‌جویی‌های پلیس برای شناسایی عاملان این عمل مجرمانه بیان داشت: اختلافات مالی و موضوعات دیگر نمی‌تواند توجیهی برای اعمال مجرمانه خصوصاً جرائم خشنی همچون آدم‌ربایی باشد و پلیس با قاطعیت با این‌گونه اعمال مجرمانه برخورد می‌کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108707
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.