سانحه رانندگی در کرمان و مشکل همیشگی تجمع مزاحم مردم

برخورد پژو با تیر برق در شهر کرمان که یک کشته و ۲ مصدوم داشت باز با تجمع شهروندان در اطراف حادثه مواجه بود که کار امدادرسانی آتش نشانان و اورژانس را با سختی همراه کرد و متولیان خواهان توجه مردم به این مقوله شدند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، این حادثه شامگاه سه شنبه در بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی محدوده کارخانه سیمان رخ داد و آتش نشانی می گوید با خروج بموقع سه سرنشین از خودرو و تحویل آنان به اورژانس از بروز حادثه ثانویه جلوگیری شده است.

براساس اعلام آتش نشانی یکی از مجروحان حادثه به علت شدت جراحت جان باخته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در توصیه ای خطاب به شهروندان از آنان خواسته هنگام بروز هرگونه حادثه ای باید ضمن رعایت نکات ایمنی، از بروز تجمع در محل که سبب جلوگیری یا اختلال در روند امدادرسانی به حادثه دیدگان می شود، به طور جدی بپرهیزند.

براساس گزارش مدیریت ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، با اقدام آتش نشانان در خروج سه سرنشین حادثه دیده از داخل پژو، از بروز حادثه ثانویه در محل جلوگیری شده اما تجمع شهروندان در چنین حوادث ضمن اینکه در کار امدادرسانی مانع ایجاد می کند می تواند برای خود آنان نیز خطرآفرین باشد.

به گزارش ایرنا مشکل تجمع شهروندان در حوادث در استان کرمان پیشتر نیز گزارش شده و متولیان حوزه های مرتبط هربار در این زمینه هشدار داده اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81113
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.