گزارش مدیرکل بحران استانداری از سیلاب جیرفت


سه نفر مفقودی، جان دادند | چند پل دچار نشست شده‌اند

به گزارش «کرمان نو»، از شهرستان جیرفت، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان ضمن تشریح جزئیات وقوع سیل، مرگ سه نفر و نیز خسارت‌های بخش کشاورزی در جنوب این استان گفت: سه نفر از سرنشینان یک خودرو پراید در بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت بر اثر سیلاب جان خود را از دست دادند.

حمید سالخورده گفت: این خودرو پراید با پنج سرنشین درگیر سیل شده که ۲ نفر از سرنشینان جان خود را نجات دادند اما سه نفر فوت کردند که پیکرهای آنان صبح امروز چهارشنبه ۹ فروردین پیدا شد.

او افزود: از ابتدای وقوع سیل و بعد از بارندگی‌های شدید، روستاهای حوزه بخش اسماعیلی از جمله شریف آباد، آبگرم، اکبرآباد، ورامین، جزصالح سفلی و بیگمان درگیر سیلاب شدند.

سالخورده ادامه داد: در ساعت‌های اولیه وقوع بحران، امدادگران عنبرآباد و جیرفت وارد منطقه شدند اما ترافیک‌های جاده‌ای سنگین بود و چند پل نیز نشست کرده بود. او اضافه کرد: تجهیزات مقابله با سیل همچون بلدوزر، لودر و جرثقیل برای خارج کردن خودرو از آب به منطقه ارسال شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان ادامه داد: در بخش کشاورزی هم در چند روستا خساراتی وارد شده که هنوز آمار تکمیلی آنها جمع‌آوری نشده است.

سالخورده گفت: بعد از آبگرفتگی برخی منازل مسکونی بخش اسماعیلی، برای مدت کوتاهی و برای جلوگیری از حوادث و برق گرفتگی، برق آن منازل قطع شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102679
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.