عامل ارتکاب قتل در سیرجان طی ۴۸ ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به وقوع قتل یک مرد جوان در پارک یاسمن این شهر از شناسایی و دستگیری قاتل طی ۴۸ ساعت از زمان وقوع قتل خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا،  سرهنگ محمدرضا ایران نژاد امروز ۲۲ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره قتل در پارک یاسمن شهر سیرجان، ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل با جسد آغشته به خون یک مرد جوان که از ناحیه گردن دچار جراحت عمیقی شده بود روبرو شدند و ضمن واکاوی صحنه، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی بعدی موفق شدند هویت فرد قاتل را شناسایی و وی را پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک نقطه از محور ورودی شهرستان دستگیر کنند.

ایران نژاد ادامه داد: این متهم در بازجوئی های بعدی خیلی زود به انجام این قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی با مقتول و درگیری با وی در پارک عنوان و بیان کرد: در شب حادثه، مقتول که از قبل با هم آشنایی داشتند را در پارک مشاهده و پس از درگیری با وی با استفاده از یک قبضه کارد ضربه ای به گردن او وارد می کند که منجر به پارگی شریان اصلی و فوت او می شود.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل این قاتل به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه نیز به همراه داشتن سلاح سرد و توسل به خشونت از سوی دو نفر در یک فضای عمومی منجر به جان باختن عضوی از اجتماع شد که جا دارد یک بار دیگر بر پرهیز از حمل سلاح و پرهیز از ابراز خشونت در روابط فردی و اجتماعی تاکید کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70494
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.