صدور حکم جایگزین حبس در کرمان؛


متهمی که مربی آموزشی شد

سرپرست محاکم کیفری دو کرمان گفت: متهم یک پرونده بجای زندان به انجام ۲۵۰ ساعت خدمات عمومی رایگان محکوم شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی میرزابیگی سرپرست محاکم کیفری دو شهرستان کرمان از صدور رای جایگزین حبس برای یک متهم خبر داد و گفت: متهم این پرونده به انجام ۲۵۰ ساعت خدمات عمومی رایگان محکوم شده است.

او افزود: متهم این پرونده به دلیل نگهداری ۱۴ لیتر مشروبات الکلی دست ساز به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری درجه ۶ با احتساب و کسر بازداشت قبلی و نیز تحمل ۱۰ ضربه شلاق تعزیری درجه ۶ و پرداخت ۴۹ میلیون ریال جزای نقدی به نفع دولت محکوم شده بود.

او بیان کرد:  با توجه به اینکه متهم فاقد سابقه کیفری بوده و دارای تخصص و مهارت در رشته تاسیسات ساختمان است، حکم جایگزین حبس در قالب خدمات عمومی رایگان، برای او صادر شد.

میرزابیگی تصریح کرد: با توجه به مضرات کیفر سالب آزادی در خصوص مجرمین فاقد سابقه موثر و احراز تنبه ایشان در جلسه دادگاه و اعلام رضایت مکتوب نامبرده؛ وی به انجام ۲۵۰ ساعت خدمات عمومی رایگان جایگزین حبس محکوم شده است.

رییس شعبه ۱۰۱ محاکم کیفری دو کرمان اظهار کرد: متهم این پرونده به انجام ۲۵۰ ساعت و ارائه آموزش حرفه تاسیسات ساختمان به مددجویان حاضر در اردوگاه درمان اعتیاد ماده ۱۶ کرامت سپاه ثارالله محکوم شده است.

او تاکید کرد: این متهم موظف است به دلیل شاغل بودن، روزانه چهار ساعت به نحوی که به اداره امور زندگی شخصی و معیشت وی خلل وارد نگردد، ضمن هماهنگی مسئول مربوطه در نهاد پذیرنده خدمت حاضر شده و ارائه آموزش به گروه هدف کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81980
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.