چند دانشجو معلم کرمانی، اورژانسی شدند

رئیس اورژانس کرمان گفت: مشکل دانشجو معلمان کرمانی، صرفا دل درد و سرگیجه بوده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، در پی انتشار خبری مبنی بر مسمومیت دو روز پیش دانشجو معلمان پردیس خواجه نصیرالدینی طوسی و پردیس شهید باهنر استان کرمان به دلیل مصرف غذای دانشگاه این موضوع را از رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان پیگیری کردیم.

سید محمد صابری گفت: روز پنج شنبه گزارش نامساعد بودن حال دانشجو معلمان پردیس خواجه نصرالدین طوسی و شهید باهنر کرمان به مرکز پیام اورژانس کرمان اطلاع داده شد که بدون فوت وقت، نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

او می گوید: پس از مراجعه نیروهای اورژانس به محل و بررسی وضعیت دانشجو معلمان مشخص شد که این دانشجویان که تعداد آن ها ۶نفر بوده است، دچار دل درد و سرگیجه شده اند.

به گفته رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان، بررسی های اولیه از حال این دانشجویان مساعد گزارش شده است.

او می گوید: درباره اینکه آیا این اتفاق در پی مسمومیت غذایی بوده است یا خیر؟ آزمایش ها از سوی مرکز بهداشت شهرستان کرمان و معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است و نتایج به زودی از سوی مسئولان مربوطه اعلام می شود.

مراجعه ۱۰۰ دانشجو معلم به مراکز درمانی

طبق پیگیری ها از دانشگاه فرهنگیان آقا ملایی، روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت : دو پردیس دانشگاه فرهنگیان حدود هزار و ۸۰۰ دانشجو دارد که دو روز پیش حدود ۱۰۰ دانشجو به مراکز درمانی مراجعه کردند.

به گفته او همگی منتظر نتیجه جواب آزمایش از دانشگاه علوم پزشکی کرمان هستیم تا نتیجه نهایی را اعلام کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91291
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.