مسمومیت با گاز مونوکسید کربن:


گاز مونوکسید کربن ۹ نفر را در رفسنجان و انار راهی بیمارستان کرد

رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریت‌های پزشکی شهرستان رفسنجان از مسمومیت ۹ نفر در رفسنجان و انار با گاز مونوکسیدکربن به علت بی‌‎احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی در نصب بخاری گازی خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا حسینی‌زینلی شامگاه سوم‌دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته مسمومیت با گاز مونوکسید کربن ۹ نفر را در رفسنجان و انار راهی بیمارستان کرد.

وی بیان کرد: براین اساس کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به سه ماموریت مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در شهر انار و روستای راویز اعزام شدند که این حوادث در مجموع ۹ مصدوم (۷ خانم و ۲ آقا) بر جای گذاشت که شش نفر از آنها جهت تکمیل درمان توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریت‌های پزشکی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: بنا به گفته شاهدان عینی دلایل این حوادث عدم‌ رعایت نکات ایمنی در نصب بخاری گازی و استفاده از زغال برای گرمایش در فضای بسته اعلام شده است.

حسینی‌زینلی اضافه کرد: از همشهریان تقاضا داریم با توجه به شروع فصل زمستان و سردی هوا با رعایت اصول ایمنی در نصب بخاری و عدم استفاده از زغال و هیزم در فضای بسته ناجی جان خود و دیگران باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=99847
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.