یک تُن مرفین توسط پلیس استان کرمان کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: بامداد امروز یک تن و ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین که به قصد خروج از کشور از یکی از محورهای استان کرمان حمل می شد، در اقدام عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان کشف و یک متهم در این رابطه دستگیر شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، ردار”عبدالرضا ناظری” امروز ۲۵ شهریورماه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات اطلاعاتی از ورود یک محموله سنگین مواد به استان کرمان و قصد خروج آن محموله مطلع شدند.

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی قضایی و با اقدام عملیاتی، یک دستگاه کامیون کشنده را در یکی از محورهای استان توقیف و در بازرسی از جاسازی ماهرانه ای که توسط قاچاقچیان صورت گرفته بود، موفق به کشف یک تن و ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین شدند.

ناظری با اشاره به اینکه این محموله مرفین با محموله ده تنی تریاک برابری می کند، گفت: در این رابطه راننده کامیون دستگیر و همکاران ما در ادامه جهت شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط با این پرونده در حال انجام ماموریت هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون همکاران ما در راستای برخورد با قاچاق مواد مخدر، بیش از ۹۲ تن کشفیات مواد داشتند که با محموله امروز به بیش از ۹۳ تن افزایش یافت.

وی افزود: تلاش همرزمان ما در دستگیری قاچاقچیان و حذف آنها از ارتکاب این اقدام مذبوحانه خدمت بزرگی به مردم استان کرمان و کشور است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76877
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.