فرمانده انتظامی استان کرمان:


۱۰۳ میلیارد کالای قاچاق در طرح یک هفته‌ای پلیس کرمان کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در اجرای طرح یک هفته ای انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۰۳ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، سردار”عبدالرضا ناظری” امروز ۱۶ آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یکی از اولویت‌های ماموریتی ناجا در سال جاری برخورد با قاچاق کالا و ارز است که این مهم طی اجرای یک طرح یک هفته ای در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان قرار گرفت.

وی افزود: طی اجرای این طرح و با تلاش بی وقفه ماموران پلیس اقتصادی در سراسر استان انواع لوازم آشپزخانه، فرآورده های نفتی، کالای دخانی، پوشاک، دام و برخی اقلام خوراکی و مصرفی دیگر که در مجموع ارزش آن ها از سوی کارشناسان بیش از  ۱۰۳ میلیارد ریال برآورد شد، کشف و در این رابطه ۱۲۵ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به توقیف ۶۷ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین و تشکیل ۱۰۳ فقره پرونده در رابطه با این کشفیات، تصریح کرد: اجرای این گونه طرح ها هم راستا با فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا با جدیت تداوم خواهد داشت و قطعا با همکاری خوب شهروندان با پلیس نتایج ارزشمندتری نیز حاصل خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79500
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.