رئیس اورژانس جیرفت خبر داد


۹۸ مصدوم در حوادث ترافیکی جنوب کرمان طی دو روز گذشته

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث جیرفت گفت: تعداد کل ماموریت‌های اورژانس در دو روز گذشته ۱۲ و ۱۳ آبان ماه در حوزه جنوب کرمان ۲۳۹ ماموریت بوده که ۹۸ مصدوم برجای گذاشته است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث جیرفت نسبت به آمار مصدومان ناشی از حوادث ترافیکی طی دو روز در جنوب کرمان هشدار داد.

دکتر ابراهیم افضلی با اشاره به حوادث ترافیکی در جنوب کرمان از دستگاه‌های ذیربط خواست در این خصوص ورود کنند و افزود: تعداد ۹۸ مصدوم در حوادث ترافیکی روزهای پنجشنبه و جمعه در تاریخ ۱۲ و ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱ در جنوب استان کرمان قابل تامل است.

وی اصلاح فرهنگ رانندگی و احترام به حق تقدم را در کاهش حوادث رانندگی مورد تاکید قرار داد و گفت: طبق نظر کارشناسان علت اصلی حوادث رانندگی سرعت غیرمجاز و عدم توجه به علائم راهنمایی و رانندگی است که می طلبد در این راستا تریبون‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی وارد عمل بشوند.

افضلی تعداد کل ماموریت‌های اورژانس در تاریخ‌های ۱۲ و ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱ در روزهای پنجشنبه و جمعه در حوزه جنوب کرمان ۲۳۹ مورد اعلام کرد و گفت: حوادث ترافیکی در طی این دو روز ۹۸ مصدوم برجای گذاشته است که هزینه های جبران‌ناپذیری به همراه خواهد داشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث جیرفت ضمن اعلام آمادگی مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی در ارائه خدمات مورد نیاز اظهار کرد :حوادث ترافیکی بیشترین مواردی هستند که در روزهای پایانی هفته و تعطیلات در اولویت ماموریت‌های کاری اورژانس قرار دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98194
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.