‍ نجات شهروند کرمانی از کوه صاحب الزمان (عج)

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات یک شهروند از کوه‌های صاحب الزمان (عج) شهر کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو،  رضا میرزایی گفت: در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه بیست هفتم اردیبهشت ماه از دچار حادثه شدن تعدادی از شهروندان که جهت کوه نوردی به کوه های مسجد صاحب الزمان (عج) عزیمت نموده بودند آگاه شدیم.

وی افزود: پنج نفر از شهروندان که به قصد کوه نوردی به کوه‌های مسجد صاحب الزمان (عج) رفته بودند که در طول مسیر یک نفر از آنها به علت خارج شدن از مسیر اصلی و عدم آشنایی به کوه نوردی دچار آسیب از ناحیه مچ پا شده است که به ادامه مسیر قادر نبود.

وی تصریح کرد: اکیپ امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از ایستگاه شماره پنج به همراه نجاتگران جمعیت هلال احمر در کمال دقت و جلوگیری از آسیب بیشتر به اقدام به انتقال شخص مصدوم به پایین می‌کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت: مصدوم این حادثه به عوامل اورژانس تحویل داده شد و در پایان از شهروندان خواستاریم که در طی کوه پیمایی از مسیر اصلی خارج نشوند و از مسیر‌های مشخص شده استفاده نمایند و تا قبل از تاریک شدن هوا به پاین کوه مراجعت نمایند، همچنین درصورت گمراه شدن و آسیب در مسیر کوه نوردی با شماره تلفن‌های امدادی (۱۲۵)تماس گرفته و از ادامه دادن مسیر خودداری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70766
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.