معاون هنری شهرداری رفسنجان؛


جشنواره “شهر نما”، فیلم‌سازان کشور را فراخواند

معاون هنری شهرداری رفسنجان با تشریح جزئیات نخستین جشنواره ملی فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای “شهر نما” در رفسنجان، از فیلم‌سازان کشور برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، دکتر سیدعباس حسینی اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای “شهر نما” باهدف شناسایی و حمایت از فیلمسازان جوان و نوپا، بیان اثربخشی جایگاه شهرسازی و مدیریت شهری بر روح و روان شهروندان و معرفی شهر رفسنجان توسط معاونت هنری شهرداری و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوانان رفسنجان در دو بخش شهرستانی و ملی برگزار می‌شود.

او بیان کرد: جشنواره ملی فیلم ۱٠٠ ثانیه “شهر نما” در سه بخش داستانی، مستند و پویانمایی با موضوعات شهر آرامش و نشاط، شهر خانواده و فرزندآوری، شهر و زیست عفیفانه و شهر و حقوق شهروندی برگزار می‌شود.

حسینی از علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره هنری خواست برای ثبت‌نام، ارسال اثر و دریافت جزئیات فراخوان به سایت www.rafsanjan.ir مراجعه کنند.

معاون شهردار رفسنجان آخرین‌مهلت ارسال اثر به این جشنواره را ۳٠ آذرماه ذکر کرد و گفت: ضمن اهدای جوایز نقدی به برگزیدگان هر بخش، جایزه بزرگ جشنواره “شهر نما” ۵۰۰ میلیون ریال است.

حسینی افزود: اختتامیه جشنواره ملی فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای “شهر نما” در ۱۸ دی‌ماه هم‌زمان با روز رفسنجان خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110059
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.