مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:


جشنواره موسیقی فجر در تالار مرکزی کرمان اجرا می‌شود

روحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: جشنواره موسیقی فجر ۲۳ بهمن‌ماه در کرمان و در تالار مرکزی کرمان برگزار می‌شود

به گزارش کرمان‌نو، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: جشنواره موسیقی فجر ۲۳ بهمن ماه در کرمان و در تالار مرکزی کرمان برگزار می‌شود.به گزارش کرمان‌نو محسن روحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری‌اش با اصحاب رسانه برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را در دهه فجر تشریح کرد.

روحی گفت: تالار مرکزی کرمان در بخش اجرای موسیقی تاسیسات بسیار پیشرفته‌ای دارد که در ایران بی‌نظیر هستند. برای مثال هر اتفاقی که در برق شهر بیفتد برق تالار قطع نمی‌شود. ان‌شا‌الله جشنواره موسیقی فجر در این تالار برگزار می‌شود.

وی افزود: با وجود اینکه سفر آقای رییسی اخرین سفر در دور اول بود؛ یکی از پروژه‌هایی که بر روی آن اصرار داشتیم افتتاح تالار مرکزی فرهنگ و هنر کرمان بود و البته یک سوم اعتبار این پروژه توسط دولت آقای رییسی تامین شد.

روحی اهمیت این پروژه را اینطور توضیح داد: این پروژه‌ از جهات مختلفی حائز اهمیت است.امکانات ویژه‌ای را در اختیار هنرمندان قرار خواهد داد و امیدواریم این پروژه مبارک اهالی فرهنگ‌وهنر باشد.

متولی فرهنگ در استان کرمان در خصوص جشنواره فیلم فجر در کرمان اضافه کرد: جشنواره فیلم فجر هم در کرمان از ۱۷ تا ۲۲ بهمن‌ماه اجرا می‌شود و ۱۶ فیلم در سینما آسیا و شهرتماشا اکران می‌شود.

وی افزود: جشنواره موسیقی فجر هم در کرمان برگزار می‌شود اما به دلیل تراکم برنامه‌ها و اینکه مخاطبان هم می‌خواهند از تمامی برنامه‌ها استفاده کنند از تمامی بهمن‌ماه برای برنامه‌ها استفاده می کنیم و جشنواره موسیقی هم ۲۳ بهمن در کرمان آغاز می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101103
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.