جشنواره نقاشی و خوشنویسی در منوجان برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری جشنواره نقاشی و خوشنویسی هفته قرآن و عترت در منوجان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در دیدار با هنرمندان شهرستان منوجان  با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و هنری و همچنین استعدادهای قرآنی گفت: حمایت صندوق هنر از  هنرمندان  در اولویت است و برای تحقق این امر هنرمندان نیز باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در تقسیم اعتبارات عدالت فرهنگی را رعایت می کنیم، گفت: تمام تلاش خود را جهت تقسیم اعتبارات فرهنگی بین هفت شهرستان جنوبی بکار گرفته ایم و توجه به مناطق کم برخوردار در دستور کار است.

مسلمی  با بیان اینکه جشنواره موسیقی جنوب کرمان در منوجان برگزار می شود، عنوان کرد: با توجه به این  که ظرفیت بسیار خوبی در حوزه موسیقی  وجود دارد و این شهرستان پرچمدار موسیقی منطقه است لذا جشنواره موسیقی با تنوع فرهنگی برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری جشنواره نقاشی و خوشنویسی هفته قرآن و عترت در منوجان خبر داد و گفت: در هفته قرآن و عترت برنامه های قرآنی زیادی در این منطقه برگزار می شود که  شهرستان منوجان میزبان بخش نقاشی و خوشنویسی  خواهد بود.

در ادامه جمشید سراجی فرماندار منوجان  نیز  با رد هر گونه تبعیض در حوزه فرهنگ و هنر گفت : باید با همدلی و تامل نسبت به رفع مشکلات و  سد راه هنرمندان تلاش کنیم.

سراجی راه نجات جنوب استان کرمان را همدلی و همراهی دانست و گفت: باید هفت شهرستان  را مدنظر قرار دهیم و با هفت شهرستان در جهت رفع مشکلات تلاش کنیم چرا که اگر با همکاری و همراهی حرکت کنیم می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی توزیع متوازن امکانات  را یادآور شد و گفت: این مهم در دستور کار حوزه فرهنگ است و همه تلاش خود را برای جلوگیری از هر گونه  حاشیه بکار خواهیم گرفتیم تا حقی از هیچ هنرمندی ضایع نشود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87454
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.