شعرای طنزپرداز کشور با «شهرخند» در رفسنجان گرد هم آمدند

دومین ویژه برنامه “روی خوش آرامش” با موضوع شب شعر “شهرخند” با حضور شاعران طنزپرداز کشور در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، شب شعر شهرخند شامگاه گذشته به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) و با حضور شاعران و علاقمندان به شعر و ادب فارسی در این شهرستان برگزار شد.

شب شعر طنز شهرخند که به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان و با حضور شاعران برجسته طنزپرداز کشور در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) این شهرستان برگزار شد، با اجرای موسیقی و شعرخوانی ادامه یافت.

در این ویژه برنامه شعرایی چون پروین وجدانی، ناصر فیض، یعقوب زارع، سیدعلی میرافضلی، مسلم حسن شاهی، علی اسدی، حمید نیک نفس، محمود بنی نجار، علیجان سلیمانی، علی حیدری زاده، مجتبی احمدی، اکبر خدادادی، جانعلی خاوند، راشد انصاری، امین رمضانی، محمد طالبی و محمدقلی نسب به شعر خوانی پرداختند.

شهردار رفسنجان نیز در این آیین ضمن تبریک ایام ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، رسالت شهرداری رفسنجان را در دوره جدید تحقق شعار  “روی خوش آرامش” در شهر دانست.

مجید کهنوجی بیان کرد: برگزاری ویژه برنامه “شهرخند” برای ایجاد نشاط و شادی در میان شهروندان رفسنجانی برپا شده که بنا داریم این قبیل برنامه ها را در ایام ولادت امام رضا (ع) و عیدغدیر نیز ادامه دهیم.

گفتنی است، نخستین برنامه “روی خوش آرامش ” چندی پیش با اجرای کمدین کشور “حسن ریوندی” در مجموعه موزه ریاست جمهوری رفسنجان با همت شهرداری این شهر برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87447
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.