افتتاح نمایشگاه ۲۰ مهر


فراخوان نهمین سالانه خوشنویسی استان کرمان منتشر شد

نهمین سالانه خوشنویسی کرمان باهدف برسی و مطالعه همراه با نمایش آثار اخیر خوشنویسی استان، مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، نهمین سالانه خوشنویسی کرمان باهدف برسی و مطالعه همراه با نمایش آثار اخیر خوشنویسی استان، افزایش سواد بصری و تقویت حس زیبایی‌شناختی عموم، شناخت هنرمندان جوان و نمایش آثار ایشان در کنار پیشکسوتان خوشنویسی استان، در بخش‌های نمایشگاهی و آموزشی و پژوهشی برگزار می‌شود.

بخش آموزشی و پژوهشی شامل برگزاری کارگاه‌های تخصصی، برگزاری نشست‌ها و گفتار درس‌ها و جلسات نقد و بررسی آثار است. بخش نمایشگاهی نیز شامل برگزاری نمایشگاه آثار اخیر خوشنویسان استان کرمان در گالری‌های نمایشگاهی موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان است.

داشتن مدارک ممتاز و بالاتر، ارائه آثار در ابعاد حداقل ۳۰ و حداکثر ۱۵۰ سانتی‌متر، داشتن قطعه‌بندی و قاب مناسب، حداکثر چهار اثر به دبیرخانه از شرایط حضور در این رویداد است و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های نستعلیق، شکسته‌نستعلیق، نسخ، ثلث، نقاشی‌خط، تذهیب و هنرهای مرتبط با خوشنویسی ارسال کنند.

زمان افتتاح نمایشگاه ۲۰ مهرماه سال جاری بوده و نمایشگاه تا پایان آبان‌ماه دایر است. آخرین‌مهلت ارسال آثار به دبیرخانه واقع در موزه هنرهای معاصر صنعتی تا ۱۰ مهرماه است و به آثار ارسالی بعدازاین تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد.

یادآور می‌شود به‌تمامی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه گواهی حضور اهدا خواهد شد و ۲ اثر برگزیده در هر زمینه (در بخش شرکت‌کنندگان) مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۳۴۳۲۲۲۱۸۸۲ تماس بگیرند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108812
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.