چهارمین اجلاس استانی اقامه نماز در رفسنجان برگزار شد

علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، حمید ملانوری فرماندار رفسنجان، احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار، مهدی عرب‌پور رئیس ستاد اقامه نماز استان و عباس رمضانی‌پور امام جمعه و رئیس ستاد اقامه نماز رفسنجان برخی از مسئولین حاضر در این نشست بودند که با ۴۸ دقیقه تاخیر از زمان مقرر آغاز شد.

علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان که به گفته امام جمعه رفسنجان باعث و بانی برگزاری این اجلاس در رفسنجان است با تاکید بر اینکه نماز را باید از مدارس شروع کرد از ارتباط و پیوستگی اقتصاد و فرهنگ و همچنین پیشتازی کرمان در اقتصاد مقاومتی سخن گفت، رزم حسینی از نقش تعیین کننده ائمه جمعه در مثلث توسعه اقتصادی استان تشکر کرد.

حمید ملانوری دبیر این اجلاس که در ابتدای مراسم به سخنرانی پرداخت اعلام کرد شهرستان‌های کرمان، سیرجان، بردسیر، بافت، ارزوئیه، رابر، شهربابک، انار، زرند، کوهبنان، راور و رفسنجان ۱۲ شهرستان شمالی حاضر در این نشست هستند.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه و رئیس ستاد اقامه نماز رفسنجان در این نشست با اشاره به عدم حمایت از نماز جماعت در مدارس از احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار خواست تا این موضوع به صورت یک پیشنهاد، طرح یا تذکر به کمیسیون فرهنگی ارائه شود.

احمد محمدی انارکی سخنران دیگر این نشست و حجت‌الاسلام ساجدی مدرس حوزه و دانشگاه، مدرس این اجلاس بود که به ارائه مطالبی از جمله ارتباط نماز و آسیب‌های اجتماعی پرداخت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5876
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.