سومین جشنواره بین‌المللی همام به کار خود پایان داد؛


کسب رتبه‌های برتر توسط ۷ نفر از افراد دارای معلولیت رعد کرمان

سومین جشنواره بین‌المللی همام ویژه توانیابان و جانبازان در حوزه‌های هنرهای تجسمی، صنایع‌دستی هنرهای سنتی و موسیقی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش کرمان‌نو، در این رویداد هنری که با حضور جمع کثیری از افراد دارای معلولیت در محل فرهنگستان هنر تهران آغاز به کارکرده بود ۳۸ نفر از هنرمندان رعد کرمان در بخش رقابتی و ۱۹ نفر دیگر در بخش غیررقابتی با ۹۵ اثر شرکت کردند.
گفتنی است سومین جشنواره بین‌المللی همام با حضور اهالی هنر و جمعی از مسئولان و چهره‌های هنری توسط محمدرضا فرزین رئیس بانک مرکزی افتتاح گردید و با حمایت بانک ملی جمهوری اسلامی ایران و مشارکت معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی از ۱۱ لغایت ۱۷ آبان‌ماه جاری در محل فرهنگستان هنر برگزار گردید.

 شایان‌ذکر است در مراسم اختتامیه این جشنواره که در برج میلاد تهران برگزار گردید ۱۰ نفر از هنرجویان مجتمع رعد به نام‌های فاطمه‌زهرا خراسانی، میلاد شریفیان، مهری ملکی، عطیه آسترش، محبوبه امیرتیموری، محمدتینونی، جمیله اسحاق‌زهی از کرمان و فاطمه زارع و مهدیه کاظمی از رعد رفسنجان و محمدعلی شاه‌مرادی از رعد سیرجان در رشته‌های صنایع‌دستی و هنرهای تجسمی به‌عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

00014

IMG 20231112 152950 383

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110889
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.