بهره‌برداری از مجموعه تئاتر شهر کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از بهره‌برداری مجموعه تئاتر شهر کرمان همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی خبر داد. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: فردا دوشنبه ۱۵ دی ماه، مجموعه تئاتر شهر کرمان، همزمان با برپایی مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در شهر کرمان به بهره برداری می‌رسد.

به گفته او ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری بعد از مشکلاتی که در بنای آن پیش آمده بود با صرف هزینه قابل ملاحظه‌ای به شکل اصولی مرمت و پس از آن و براساس مشورت با اهالی حوزه فرهنگ و هنر، زمینه برای ایجاد تئاتر شهر در همین ساختمان فراهم شد.

علیزاده اضافه کرد: از آن جایی که از ۱۰ دی ماه جاری میزبان برگزاری دومین جشنواره سردار آسمانی هستیم، تصمیم گرفته شد تا بهره برداری از این فضای فرهنگی و هنری با مراسم اختتامیه این رویداد همراه شود تا با مدد از روح بلند و آسمانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مجموعه تئاتر شهر کرمان فعالیت خودش را آغاز کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تردید نداریم که تئاتر شهر کرمان، یک ظرفیت بزرگ برای حوزه تئاتر است و می‌تواند باعث جهش کمی و کیفی هنر نمایش در کرمان شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=61448
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.