مهلت ۱۰ روزه برای شرکت در جشنواره مطبوعاتی سردار آسمانی

دبیر جشنواره مطبوعاتی سردار آسمانی اعلام کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند تولیدات خود را از تاریخ ۱۳ دی ماه به مدت ۱۰ روز به دبیرخانه‌ جشنواره ارسال نمایند.

دبیر جشنواره مطبوعاتی سردار آسمانی در مورد چگونگی ارسال آثار به جشنواره گفت: روزنامه نگاران شاغل و آزاد که در مطبوعات و رسانه‌های سراسری، منطقه‌ای، ‌استانی یا محلّی، فعالیت می‌کنند، می‌توانند حداکثر در دو بخش و در هر بخش حداکثر با سه اثر، تولیدات برتر خود را از تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۹ به مدت ۱۰ روز از طریق سایت  kerman.pressfestival.ir و پس از مطالعه دقیق فراخوان، به دبیرخانه‌ جشنواره ارسال نمایند.

به گفته خواجویی فرآیند برگزاری جشنواره شامل ارسال آثار، مراحل تایید و داوری به شکل الکترونیک است.

او گفت: بخش‌های مختلف این جشنواره شامل سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، عکس خبری،  صفحه‌آرایی و طرح است.

دبیر جشنواره مطبوعاتی سردار آسمانی اضافه کرد: همه تولیدات مطبوعات که از تاریخ ۱ دی‌ماه ۱۳۹۵ لغایت ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۹ با موضوع سردار شهیدسلیمانی در رسانه‌ها انتشار پیدا کرده‌اند، امکان شرکت در جشنواره را دارند.

خواجویی با اشاره به این‌که داوری جشنواره بر عهده داوران و اساتید مورد تائید دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت‌فرهنگ و ارشاداسلامی است، گفت: اختتامیه این جشنواره نیمه‌دوم بهمن‌ماه سال‌جاری، همراه با معرفی آثار برتر، در شهرستان سیرجان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=61462
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.