پارک علم و فناوری یزد با مرکز نوآوری رفسنجان تفاهم‌نامه امضا کرد

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین مدیران پارک علم و فناوری یزد و مرکز نوآوری شهید ستاری شهرستان رفسنجان روز چهارشنبه به امضا رسید.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، محورهای این تفاهم نامه در زمینه های مختلف اعم از کشاورزی، معدن، انرژی و آب اعلام شده است.

دو طرف در این تفاهم نامه توافق کردند نیازهای فناورانه حوزه مس و شرکت های مختلف پارک علم‌ و فناوری یزد و نیز پذیرش تیم‌ ها به صورت‌ مشترک برطرف شود تا بتوانند بهره‌ مندی لازم‌ را به دست‌ آورند.

همچنین از جمله بخش های تفاهم نامه تشکیل شورای راهبردی با حضور نمایندگان‌ دو طرف اعلام شده تا درباره نحوه‌ و زمینه همکاری های لازم‌ تصمیم های موثری با نظر کارشناسان دو طرف گرفته شود.

رییس پارک علم و فناوری یزد در جریان امضای این آیین نامه در مرکز نوآوری شهید ستاری اظهارداشت: پارک‌ علم‌ و فناوری یزد با قدمتی ۲۰ ساله دارای ۳۵۰ شرکت فناوری و دانش بنیان‌ است‌.

محمدمهدی لطفی افزود: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان کشور را بویژه در شرایط تحریم از واردات برخی قطعات و خدمات بی نیاز می کند.

محمدعلی جندقی رییس مرکز نوآوری شهید ستاری نیز در این نشست بر بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری یزد که از توان بالایی برخوردارند تاکید و اظهارامیدواری کرد که از ظرفیت آنها در رفع تنش آبی منطقه رفسنجان نیز بتوان کمک گرفت.

وی همچنین اظهارامیدواری کرد که در این تعامل بتوان در زمینه هوشمندسازی و امنیت فناوری معادن مس منطقه نیز بهره گرفت.

مرکز نوآوری شهید ستاری زیرمجموعه مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان فعالیت دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83284
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.