در تاریخ ۱۶ آذر:


امضا تفاهم‌نامه همکاری فیما بین شرکت توزیع نیروی برق جنوب و پارک علم فناوری استان

در تاریخ ۱۶ آذر با حضور جناب آقای مهندس صدیقی مدیرعامل محترم شرکت و دکتر کی نا رئیس پارک علم و فناوری استان تفاهم‌نامه همکاری فیما بین شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان و پارک علم فناوری استان امضا شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، صدیقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان گفت: این تفاهم‌نامه در راستای همکاری‌های علمی و پژوهشی با پارک علم و فناوری استان است.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان حمزه صدیقی در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری این شرکت با پارک علم و فناوری در راستای شتاب‌بخشی به جریان پژوهش، تحقیقات و تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت مراکز علمی و پژوهشی است.

مهندس صدیقی گفت، ارتباط صنعت برق و دانشگاه بسیار موردتوجه است و ایجاد یک بازار پویا برای ارائه محصولات تولید شده توسط شرکت‌های دانش‌بنیان به این رابطه بستگی دارد.

او با اشاره به محصول تولید شده توسط یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان استان پرداخت و گفت دستگاه سرمایشی که با حمایت مادی و معنوی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در جشنواره بین‌المللی فن‌بازار ارائه گردید.

موردتوجه ساتبا، پژوهشگاه نیرو و همچنین سایر شرکت‌ها قرار گرفت و این حمایت موجب شد این محصول لوح تقدیر دریافت نماید و به‌عنوان محصول برتر جشنواره معرفی گردد.

ایشان در ادامه گفت، آمادگی این را داریم که در محدوده جِغرافیایی خود به‌صورت نمونه‌ای کار را تست و مورد آزمایش قرار دهیم و در صورت موفقیت، محصول تولیدی را در کل کشور معرفی نماییم.

او در ادامه گفت، اگر صنعت برق و دانشگاه با هم در یک خط و مسیر نباشند نمی‌توان خروجی مطلوبی را انتظار داشت و اگر در یک شرکت یک الی دو طرح که دارای خروجی مثبت باشد بهتر از بیست طرح بدون خروجی و بدون کیفیت است.

در جلسه امروز قائم‌مقام مدیرعامل، معاونین منابع انسانی، برنامه‌ریزی و مدیران دفتر تحقیقات و روابط‌عمومی شرکت و رئیس و معاونین پارک علم و فناوری و کارشناسان دفتر روابط‌عمومی نیز حضور داشتند.

این تفاهم‌نامه باهدف – استفاده مطلوب از توانمندی و ظرفیت‌های طرفین در تجاری‌سازی فناوری‌های منتج از پژوهش‌های کاربردی شرکت و همچنین واحدهای فناور مستقر در پارک – استفاده از ظرفیت و توان واحدهای فناور مستقر در پارک جهت طراحی، مشاوره، اجرا و ساخت کالاها و تجهیزات و ارائه خدمات موردنیاز و همچنین انجام پژوهش‌های کاربردی موردنیاز شرکت – همکاری مشترک در برگزاری کارگاه‌های آموزشی و رویدادهای استارت‌آپی در راستای نیازهای شرکت و صنعت برق

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112011
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.