آب خلیج فارس ۱۵ تیرماه به گل‌گهر می‌رسد

طرح انتقال آب به منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر تا ۱۵ تیرماه با حضور یکی از مقام‌های ارشد کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی گل‌گهر، مدیرعامل شرکت گل‌گهر با اعلام این خبر گفت: شرکت گل‌گهر، در سال ۹۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پول برای اجرای طرح انتقال آب از خلیج‌فارس به سیرجان پرداخت کرده است.

مهندس ملارحمان افزود: قرار است در سال‌ جاری از سوی شرکت گل‌گهر و شرکت‌های هم‌گروه ۱۳ طرح توسعه‌ای در منطقه گل‌گهر افتتاح و اجرای ۱۳ طرح دیگر هم آغاز شود.

افزایش سرمایه شرکت به ۱۰ هزار میلیارد تومان در سال جدید، بخشی از اقدامات توسعه‌ای شرکت گل‌گهر بوده است.

وی با حمایت از نگاه استاندار کرمان در زمینه توسعه استان تاکید کرد: گل‌گهر آمادگی دارد در طرح‌های مرتبط دارای توجیه اقتصادی سرمایه‌گذاری کند.

فدایی استاندار کرمان نیز با تاکید مجدد بر ضرورت توجه شرکت‌های بزرگ به توسعه متوازن استان اظهار داشت: زمانی می‌توانیم از توسعه یافتگی سخن بگوییم که میانگین شاخص‌های توسعه در همه مناطق این استان بهبود یابد.

نماينده مردم سيرجان و بردسير در مجلس شورای اسلامی نیز در اين نشست با اشاره به وجود شرکت‌های متعدد معدنی و صنعتی در سيرجان گفت: وجود معادن و زيرمجموعه‌ها، نعمت‌های خدادادی برای اين منطقه محسوب می‌شوند چرا كه در اين بحران اقتصادی و تورم، اشتغال را بيمه کرده‌اند و سبب پايداری اشتغال شده‌اند.

شهباز حسن‌پور با اشاره به پتانسيل خوب منطقه گفت: پتانسیل این را داریم که هر ماه يك کلنگ‌زنی و افتتاح يك پروژه را داشته باشیم.

او افزود: نقش مديران خلاق در اينجا مشخص می‌شود و بنده از هر مديری كه جسارت به خرج دهد و پای كار بيايد حمايت می‌کنم.

وی گفت: برای هرگونه كمك اعم از مجوز و زيرساخت آماده‌ام و برای تحقق شعار «سيرجان بهشتی برای كارآفرينان» از هيچ تلاشی دست برنخواهم داشت.

در این نشست توجه به شهرستان‌های کمتر برخوردار استان کرمان مورد توافق طرفین قرار گرفت و مدیران گل‌گهر و استاندار کرمان توافق کردند موانع سرمایه‌گذاری گل‌گهر در این مناطق را در حضور مدیران شرکت ایمیدرو و وزارت صمت بررسی و حل و فصل نمایند.

تشکیل کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های بزرگ استان برای مشارکت اقتصادی در طرح‌های پتروشیمی استان کرمان نیز یکی از پیشنهادهای مدیرعامل گل‌گهر بود که با استقبال استاندار کرمان مواجه شد و فدائی تاکید کرد تشکیل این کنسرسیوم از سوی استانداری دنبال خواهد شد.

صمدالله محمدی نماینده بافت در مجلس شورای اسلامی و برخی از معاونین شرکت گل‌گهر نیز در این نشست حضور داشتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=50923
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.