آغاز تحولات جدی با فعالیت قرارگاه فرهنگی در کرمان

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: مجموع نماینده‌های کرمان در مجلس شورای اسلامی، افرادی متدین، انقلابی و ولایی هستند و دغدغه‌ها و مسائل مطرح در حوزه فرهنگی وجه مشترک دارند.

وی حضور معین‌های اقتصادی در مناطق و بخش‌های مختلف کرمان را جهت توسعه استان بدون تکیه بر بودجه دولتی از اقدامات موثر در استان دانست و گفت: نمونه این حرکت حضور بانک رسالت در گلباف است که کار توسعه را با نگاه تخصصی و علمی و آموزش وارد شدند و مسیر توسعه را در این منطقه پیگیری می‌کنند.

پورابراهیمی عنوان کرد: نماینده، ولی فقیه در استان کرمان بدو حضور خودشان پیشنهاد دادند که در حیطه مباحث فرهنگی هم نیازمند چنین عملکردی هستیم، لذا جلسات متعددی در این حوزه برگزار و با سردار سلیمانی نیز صحبت‌ها انجام گرفت و قرار شد قرارگاه فرهنگی در استان تشکیل شود و چتری را در حوزه فرهنگی ایجاد کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: از معین‌های اقتصادی دعوت کردیم که در حوزه فرهنگی نیز مسولیتی داشته باشند که در حوزه محتوا و شکل دهی این قرارگاه فرهنگی تشکیل شود.

وی تصریح کرد: دغدغه ما در کرمان به حوزه فرهنگی به دلیل وسعت و تفاوت ویژگی‌های فرهنگی زیاد است و همدلی که به واسطه حضور معین‌های اقتصادی ایجاد شده رویکرد مثبتی است.

پورابراهیمی گفت: حجت لاسلام جلالی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز محوریتی را در استان انتخاب کرده اند و همه همراه شده اند که کار‌ها به نتیجه برسد و مجلس هم اماده است در خدمت سازمان تبلیغات اسلامی باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=24176
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.