استاندار کرمان: نباید مردم اجازه دهند که مسوولان به آنها دروغ بگویند

استاندار کرمان پیش از ظهر امروز ۶ اردیبهشت ماه در جمع مردم روستای «آهوان پایگاه» شهرستان قلعه گنج با بیان اینکه دولت تدبیر و امید حمایت ویژه‌ای از اقدامان توسعه قلعه گنج انجام می دهد، افزود: قلعه گنج شهرستانی با گنج های فراوان است و محرومیت این منطقه تاریخی است و شاید حدود ۳۰۰ سال این محرومیت وجود داشته اما گنج هایی همچون خاک حاصلخیز، آب و معادن در این منطقه وجود دارد که باید از آنها استفاده می شد.
علیرضا رزم حسینی با بیان اینکه محرومیت این منطقه صد ساله است و نباید انتظار داشت که یک ساله رفع شود، بیان کرد: اگر در صندوق های روستایی راه‌اندازی شده، همه مردم عضو شده و مبالغ بیشتری بگذارند، هم بنیاد مستضعفان و هم دولت سهمشان را افزایش می دهند تا شغل در منطقه ایجاد شود.
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه نباید مردم اجازه بدهند که مسوولان به آنها دروغ گویند اظهار کرد: باید همه به یکدیگر راست گفته و قول الکی به کسی ندهیم. بنده به درخواست های مردم رسیدگی و بررسی می کنم و هر مقدار که بتوانم، حل می کنم و اعتمادی که بین مردم و اعضای صندوق به وجود آمده، ارزش دارد و نباید از بین برود.
رزم حسینی گفت: اگر اعتماد افزایش یابد، گنج های پنهان شهرستان برای ایجاد اشتغال ظهور پیدا خواهند کرد.
وی در پایان با بیان اینکه مردم نباید از شهرستان مهاجرت کنند و قطعا با رونق اقتصادی، این منطقه مهاجرپذیر نیز خواهد شد، خاطر نشان کرد: امنیت منطقه توسط خود مردم منطقه تامین می شود و باید ناامنی ها توسط بسیج محلات رفع شود.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=130

نظرات بسته شده است.