اصناف جنوب کرمان بازرسی می شوند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از اجرای مانور بازرسی و تشدید نظارت‌ها بر واحد‌های صنفی و توزیعی جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مسلم مروجی فرد در حاشیه بازدید از واحد‌های صنفی گفت: همزمان با اجرای طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه در کشور، مانور بزرگ بازرسی و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی در سطح شهرستان‌های جنوب کرمان اجرا و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

او می‌گوید: این مانور بازرسی در راستای اجرای سیاست‌ها و اهداف مورد نظر در امر تنظیم بازار انجام و طی این مانور واحد‌های صنفی، فروشگاه‌های زنجیره ای، شرکت‌های پخش مواد غذایی و انبار‌های نگهداری کالا‌های اساسی مورد رصد و نظارت قرار گرفت.

به گفته مروجی فرد: در دو روز ابتدای اجرای این طرح در جنوب کرمان، با حضور روزانه ۶۰ نفر در قالب ۲۰ تیم بازرسی از بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف و تعزیرات حکومتی با تقسیم بندی منطقه‌ای هر شهرستان در دو مقطع صبح و بعدازظهر از واحد‌های صنفی بازرسی به عمل آمد.

مروجی فرد می‌گوید: در این مانور، ۱۷۰۰ مورد بازرسی در جنوب کرمان انجام گرفت و تعداد ۱۵۸ پرونده تخلف احتکار، گرانفروشی، درج نشدن قیمت، ارائه نشدن فاکتور و … تنظیم که برای بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان گفت: هدف از اجرای این مانور بازرسی، امیدآفرینی و اعتمادبخشی و رفع نگرانی‌های مردم در تأمین مایحتاج روزمره زندگی و تأکید مؤکد بر توانمندی‌های اقتصادی و تولید کشور در جهت تهیه کالا‌های اساسی و نیز پر بودن انبار‌های استراتژیک و مهمتر از همه، اقناع افکار عمومی مبنی بر حضور پررنگ و مؤثر بازرسان برای جلوگیری از هرگونه اجحاف در حق مصرف کننده می‌باشد و به صورت مستمر در سطح شهرستان‌های جنوب کرمان اجرا خواهد شد.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88443
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.