معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان:


اعضای هیئت‌مدیره جامعه هتل‌داران استان کرمان انتخاب شدند

 معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: اعضای هیئت‌مدیره جامعه حرفه‌ای هتل‌داران استان کرمان انتخاب شدند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا،‌ رضا بردبار امروز ۲۸ آبان‌ماه با اشاره به برگزاری مجمع‌عمومی جامعه حرفه‌ای هتلداران استان کرمان برای انتخاب اعضای هیئت‌مدیره این جامعه حرفه‌ای، اظهار کرد: هدف از تشکیل جامعه حرفه‌ای هتل‌داران استان، توسعه کمی و کیفی و نظارت بر واحدهای اقامتی است.

او افزود: پس از برگزاری انتخابات، ضمن تصویب اساسنامه، “محمدرضا بهرامی” با ۵۵ رأی و “اصغر اخوان” نیز با ۵۵ رأی بیشترین آرا را از آن خود کردند.

 معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان بیان کرد: همچنین “امیرعباس باغستانی” با ۴۲ رأی، “مجید هدایتی” با ۳۴ رأی و “محمدرضا برازوان” با ۲۷ رأی نیز به‌عنوان سه عضو دیگر هیئت‌مدیره جامعه هتلداران استان کرمان انتخاب شدند.

 بردبار با اشاره به اینکه “عیسی سلطانی‌نژاد” هم با ۴۴ رأی به‌عنوان بازرس انتخاب شد، بیان کرد: پس از این، هیئت‌مدیره باید رئیس و نایب‌رئیس جامعه هتلداران را انتخاب کند.

او با بیان اینکه عمر قانونی فعالیت هیئت‌مدیره جامعه هتلداران استان کرمان سه سال است، ادامه داد: در حال حاضر استان کرمان دارای ۸۶ هتل، مهمان‌پذیر، مجتمع گردشگری، اقامتگاه سنتی و پانسیون است که جامعه هتلداران استان کرمان بر آنها نظارت دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111193
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.