مدیرکل غله استان:


 دادستان کرمان برای رفع توقیف ۲۴۲۸ تن برنج پاکستانی دستور صادر کرد

با ورود دادستانی مرکز استان کرمان ٢۴٢٨ تن برنج پاکستانی به ارزش بالغ بر ١٢١ میلیارد تومان در صورت عدم منع بهداشتی در بازار استان توزیع می‌شوند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان صبح امروز ۲۸ آبان‌ماه در نشست با دادستان کرمان به ٢۴٢٨ تن برنج پاکستانی توقیفی در انبار به ارزش بالغ بر ١٢١ میلیارد تومان اشاره و بیان کرد: این محموله برنج به دلیل بروکراسی اداری همچنان در توقیف است و این امر موجب افزایش هزینه‌های نگهداری و انبارداری و در نهایت تحمیل این هزینه‌ها بر مصرف‌کننده خواهد شد.

 دادستان کرمان هم در این نشست گفت: در شرایط فعلی اقتصادی کشور، تأمین مستمر کالاهای اساسی ضروری است و همه دستگاه‌ها باید به تکالیف محوله با محوریت کارگروه تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی و حفظ ذخایر راهبردی توزیع کالای اساسی عمل نمایند.

 مهدی بخشی عدم توزیع این حجم از برنج را زمینه‌ساز برهم‌خوردن کفه عرضه و تقاضای برنج در بازار دانست و اضافه کرد: باتوجه‌به ضرورت درنظرگرفتن مصالح اقتصادی جامعه و اتخاذ تدابیر جهت جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال در شرایط فعلی اقتصادی کشور و تحمیل هزینه‌های مازاد به مردم ناشی از دپوی کالاهای اساسی و فساد برنج‌های توقیفی، لازم است در صورت عدم منع بهداشتی نسبت به رفع توقیف و توزیع برنج پاکستانی اقدام شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111189
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.