اعلام دلایل عدم تایید متقاضیان مسکن ملی

معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: متقاضیانی که به نتیجه پالایش ثبت‌ نام خود اعتراض دارند، از اول اسفندماه ۹۸ با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی از عدم تائید شرایط خود مطلع شوند.

معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: متقاضیانی که شرایط آن‌ها جهت ثبت‌ نام در طرح اقدام ملی مسکن تائید شده است، در صورتی که تمایل به انصراف در این مرحله از طرح را دارند، می‌توانند از اواخر هفته اول اسفند‌ماه با ورود کد رهگیری در سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت انصراف خود اقدام کنند.

همچنین بر اساس اعلام این معاونت، متقاضیان طرح اقدام مسکن ملی که نسبت به نتیجه پالایش ثبت‌ نام خود اعتراض دارند، می‌توانند از تاریخ اول اسفندماه ۹۸ با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی و ورود کد رهگیری از دلیل عدم تائید شرایط خود مطلع شوند.

در صورت اعتراض به نتیجه پالایش، از اواخر هفته اول اسفند ماه ۹۸، نسبت به درج اعتراض در سامانه tem.mrud.ir اقدام کنند.

پیش از این معاون وزیر راه و شهرسازی از ارسال پیامک به تایید شدگان طرح اقدام ملی مسکن تا روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه خبر داده بود.

او همچنین اعلام کرده بود متقاضیان تایید شده طرح ملی مسکن، پس از طی مراحل ثبت نام باید ۳۰ تا۴۰ میلیون تومان آورده اولیه را واریز کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفته بود در طرح اقدام ملی به طور متوسط در کشور ۵۸ درصد واجد شرایط و ۴۲ درصد فاقد شرایط بودند که ریزش کردند. البته رقم‌ها در استان‌های مختلف و حتی شهرهای مختلف، متفاوت است.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=42834
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.