افتتاح و بازدید از چند پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان بردسیر

با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولین استانی و محلی، مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستای دشتکار از توابع شهرستان بردسیر افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، این مرکز در ساختمانی با زیربنای 540 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی طی 2 سال احداث شده است.

محمدجواد فدایی، استاندار کرمان در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان های بردسیر و سیرجان از کارخانه نورد جهان فولاد بردسیر که سالانه 500 هزار تن میلگرد ظرفیت تولید آن است، بازدید کرد.

براساس این گزارش؛ استاندار کرمان در حاشیه سفر به شهرستان بردسیر از از نیروگاه خورشیدی حکمت این شهرستان نیز بازدید کرد. این نیروگاه 10 مگاواتی در زمینی به مساحت 20 هکتار احداث شده که در مردادماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح پارک بانوان از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار بود.

گفتنی است که مساحت این پارک 13 هزار متر مربع با اعتبار 20 میلیارد ریال احداث شده است، شایان ذکر است که امکانات رفاهی این پارک شامل؛ پیست دوچرخه سواری، زمین بازی چند منظوره، محل آمفی تئاتر روباز، مجموعه ست ورزشی، تالار گفتگو، مسیر پیاده روی و ..ِ.. می باشد.

پروژه خیابان آیت الله طاهری با مساحت 13 هزار متر مربع و با اعتبار 18 میلیار ریال با حضور استاندار کرمان مورد بهره برداری قرار گرفت. شایان ذکر است، این پروژه طی مدت 6 ماه اجرا شده است.

بر اساس این گزارش؛ استاندار کرمان از روند ساخت و احداث کلنیک تخصصی حضرت معصومه (س) بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل این پروژه قرار گرفت.

قابل ذکر است که این کلنیک در دو طبقه با زیربنای 750 مترمربع احداث خواهد شد که برآورد اولیه اعتبار مورد نیاز اجرای این پروژه 20 میلیارد ریال بوده که مقرر شده تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

در ادامه سفر یکروزه استاندار کرمان به شهرستان بردسیر، دکتر فدایی از طرح توسعه اورژانس بیمارستان قائم(عج) شهرستان بردسیر بازدید و در جریان مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان قرار گرفت و در ادامه از بیماران بخش های دیالیز و عمومی این بیمارستان نیز عیادت کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=26438
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.