در هشتمین روز از دهه فجر صورت گرفت


افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۴ طرح با اشتغال ۴۲۸ نفر در بافت

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در هشتمین روز از دهه فجر ۷۴ طرح با اشتغال ۴۲۸ نفر در بافت را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در هشتمین روز از دهه فجر ۷۴ طرح با اشتغال ۴۲۸ نفر در بافت را افتتاح و کلنگ زنی کرد.
به گزارش کرمان نو، حمیده واعظی عصر هشتمین روز از دهه فجر با حضور در گلزار شهدای شهرستان بافت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
پروژه عملیات تکمیلی سد خاکی هنزلف بافت با حجم آبگیری سه میلیون مترمکعب و با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان افتتاح شد.
براساس این گزارش، طول تاج این سد ۳۸۰ مباتر و عرض آن ۱۱ متر است که عملیات احداث آن در تیرماه ۸۹ آغاز و خرداد سال جاری به پایان رسیده است.
افتتاح ساختمان نظام مهندسی بافت با زیربنای هزار و ۱۰۰ مترمربع و با اعتبار ۴ میلیارد تومان گام بعدی واعظی در شهرستان بافت بود.
گفتنی است که در سال ۸۳ نطام مهندسی این شهرستان تاسیس شده اما تاکنون ساختمانی نداشته است.
“وای بر شورای مسکن غیرواقعی”، ” مصوبه دکتر نیکزاد چه شد؟” و … پلاکاردهای در دست تعدادی از مردم در درب ورودی ساختمان نظام مهندسی بافت بود که از معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان درخواست رسیدگی به مشکلاتشان کردند.
زند فرماندار شهرستان بافت درباره مشکل ایم افراد گفت: در سال ۱۳۹۰ احداث مسکن مهر ۶۴ واحدی برای اقشار ضعیف که بیشتر آنها تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند آغاز شده است و پیمانکار تاکنون هنوز تحویل آنها نداده است.

واعظی خطاب به مردم و فرماندار بافت گفت: نشستی با معاون عمرانی استاندار برای رفع این مشکل خواهیم داشت.

به گزارش کرمان‌نو، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در شهرستان بافت، ۷۴ طرح با اعتبار ۱۸۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با اشتغال ۴۲۸ نفر افتتاح و کلنگ زنی شد.
گفتنی است از این ۷۴ طرح ۶۲ طرح آن افتتاح و ۱۲ طرح کلنگ زنی شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84918
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.