امام‌جمعه: تولیدکنندگان کالاهای خود را در فضای رقابتی به نمایش بگذارد

امام جمعه کرمان در همایش روز صادرات گفت: تولیدکنندگان باید در کشور ظرفیت خود را به کار بگیرند و به سمتی بروند که کالاهای خود را در فضای رقابتی به نمایش بگذارد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی صبح امروز پنج‌شنبه – ۳۰ بهمن- در نشست گرامیداشت تجلیل از ۳۲ صادرکننده افزود: در کشورها دو مدل برای اقتصاد است. یکی تثبیت اقتصادی که در شرایط بحرانی است و دیگری سیاست تعدیل .

امام جمعه اضافه کرد: در تثبیت اقتصادی دولت مردان کشور تلاش میکنند بخشی از کالاهای اساسی یا همه کالاها راا ارزان تر در اختیار مردم بگذارند تا کشور را مدیریت کنند.

علیدادی ادامه داد: وقتی شرایط اقتصادی از شرایط بحرانی خارج شد نوبت به سیاسیت تعدیل است می‌رسد که در این مدل بحث جدی، رقابت است.

امام جمعه گفت: اقتصاد از تولید شروع می‌شود که توزیع و مصرف به دنبال آن است و بحث صادرات را رقم می زند. او افزود: دولت، تولید کننده و تاجر باید الزاماتی را رعایت کنند که سهم تولید کننده، تولید محصول باکیفیت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اضافه کرد: دولتمردان باید مسیر را آسان کنند و دولت به معنی عام است و هر ۳ قوه را شامل می‌شود.

حجت الاسلام علیدادی گفت: هر تاجر که بخواهد در صادرات موفق شود باید بالاتر از ۱۰ فاکتور را رعایت کند. امیدوارم در چنین همایشی حق ۳ بخش مشخص شود و هر کس سهم خود را به عهده بگیرد. او اضافه کرد: ‌صادرات وجه اقتصادی کشور را در دنیا مشخص می‌کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64920
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.