برخورد دستگاه قضا با کشتار غیرمجاز دام‌های مولد و آبستن در راور

معاون دادستان راور گفت: با هر گونه تخلف در زمینه کشتار غیرمجاز دام‌های مولد و آبستن برخورد خواهد شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس دادگستری راور به همراه معاون دادستان و مسئولان شهرستان راور از کشتارگاه دام و یکی از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای در شهرستان راور بازدید کردند.

ابوالفضل فرحبخش، رئیس دادگستری راور در حاشیه این بازدید گفت:  به منظور صیانت از حقوق عامه، پیشگیری از تخلفات بهداشتی و جلوگیری از موجبات کشتار دام‌های مولد و آبستن، از بخش‌های مختلف کشتارگاه شهرستان راور از جمله محل نگهداری دام، سالن کشتارگاه، پیش سرد کن و محوطه کشتارگاه و روند توزیع محصولات پروتئینی در یکی از فروشگاه های راور، بازدید به عمل آمد.

او افزود: مسئولان کشتارگاه باید توجه جدی به سلامت، امنیت غذایی و رعایت قوانین و مقررات و دستورالعمل های بهداشتی داشته باشند.

فرحبخش بیان کرد: به همت ادارات مسئول در حوزه بازار و با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و جهاد کشاورزی شاهد عرضه منصفانه و بهداشتی محصولات پروتئینی با قیمت مناسب در سطح شهرستان هستیم.

در ادامه استوارزاده، معاون دادستان راور گفت: خط قرمز دادستانی امنیت غذایی و سلامت جامعه است و با هر گونه تخلف در زمینه کشتار غیرمجاز دام‌های مولد و آبستن برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

او افزود: فروشگاه مردم نهاد می‌تواند با توزیع کالا‌های ارزان به خصوص گوشت و میوه از سودجویی دلالان جلوگیری کند و باعث ایجاد فضای رقابت سالم، تنظیم و کنترل بازار و در نهایت کاهش قیمت‌ها شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81333
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.