باهمت اتاق بازرگانی استان کرمان برگزار می‌شود؛


برگزاری دومین رویداد «کرمان آیدکس» در اردیبهشت‌ماه

رویداد بین المللی سرمایه‌گذاری و توسعه استان با عنوان «کرمان آیدکس» ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش کرمان نو، این رویداد باهمت اتاق بازرگانی کرمان با محوریت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف، بهره‌گیری از الگوهای نوین جهانی در تأمین و توسعه زیرساخت‌ها به‌عنوان بستر اصلی سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار و نقش و سهم انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر در مسیر توسعه پایدار برگزار می‌شود.
سایر محورهای حایز اهمیت رویداد، جایگاه هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال اینترنت اشیا در الگوهای نوین سرمایه‌گذاری و توسعه در دنیا، اهمیت شکل‌گیری و توسعه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، اهمیت سازگاری با بحران کم‌آبی در مسیر توسعه اقتصادی پایدار و ضرورت اتخاذ رویکردهای نوین در بخش کشاورزی، تأثیر تکمیل زنجیره‌های ارزش و ایجاد ارزش‌افزوده در دستیابی به توسعه و اقتصاد پایدار و جایگاه کسب‌وکارهای فناور و دانش‌بنیان در مسیر تحقق توسعه پایدار است.
این رویداد دومین بار است که در استان کرمان برگزار می‌شود. دوره اول این رویداد ۱۴۰۱ برگزار شده است و دوره دوم قرار است در سطح بین‌المللی برگزار شود و اتاق‌های مشترک، وزارت امور خارجه، سفرای برخی از کشورها در این همایش حضور یابند. به گفته علی نقوی، دبیر همایش این همایش در قالب ۲۰ پنل تخصصی تلاش می‌کند تا سرمایه‌گذاری در استان را تسهیل کند

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116820
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.