فرماندار ویژه سیرجان:


تامین و ذخیره‌سازی کالا‌های اساسی در دستور کار قرار دارد

یعقوبی‌پور گفت: تامین و ذخیره‌سازی کالا‌های اساسی برای ایام پایانی سال در دستور کار قرار دارد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان سیرجان با هدف برنامه‌ریزی به منظور تنظیم بازار ایام پایانی سال و وضعیت ذخیره‌‎سازی کالا‌های اساسی در سیرجان برگزار شد.

علی یعقوبی‌پور، فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در این جلسه گفت: جلسه تنظیم بازار شهرستان سیرجان با هدف تامین و توزیع کالا‌های اساسی با قیمت مناسب در روز‌های پایان سال برگزار شده است.

او افزود: تامین به موقع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم، قیمت‌گذاری کالاها، نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی از مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار شهرستان است که این اقدامات برای  بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌گیرد.

یعقوبی با بیان اینکه مشکلی در زمینه تامین کالا‌های اساسی وجود ندارد، افزود: طی سال‌های اخیر به دلایل مختلف به ویژه در ایام پایانی سال، شاهد گرانی کالا‌ها هستیم به همین منظور برای تسریع در تامین و ذخیره احتیاطی کالا‌های اساسی با استفاده از ظرفیت نهادها، شرکت‌های خصوصی و انبار‌های موجود شهرستان، در تلاش برای ذخیره‌سازی برخی از کالا‌های اساسی از جمله مرغ هستیم.

او با اشاره به اینکه بهمن، اسفند و نیمه نخست فروردین از ماه‌های پرکشش برای برخی از کالا‌ها از جمله مصرف مرغ است، گفت: در کشور ما هر ساله با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و نوروز حجم تقاضا برای تهیه کالا‌های اساسی و ارزاق بالا می‌رود و ما می‌کوشیم ضمن تامین و ذخیره‌سازی این کالاها با نظارت و برنامه‌ریزی در حوزه قیمت‌گذاری و توزیع، این اقلام با نرخ مناسب و به شکل آسان در دسترس عموم مردم قرار بگیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=99304
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.