در دیدار معاون اقتصادی استاندار کرمان با معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه مطرح شد؛


حمایت از فعالیت شرکت‌های معدنی کرمان در کشورهای همسایه و آفریقایی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از حمایت وزارت امور خارجه از فعالیت شرکت‌های معدنی استان در کشورهای همسایه و آفریقا خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، امیر حسن‌زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان امروز ۱۰ مهرماه با مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه دیدار کرد. از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار، نرخ تعهد ارزی صادرکنندگان محصولات کشاورزی استان کرمان از جمله خرما، پسته و محصولات گلخانه‌ای بود.

حضور شرکت‌های معدنی توانمند استان کرمان در کشورهای همسایه و آفریقایی و صادرات خدمات فنی و مهندسی از دیگر مباحث مورد تاکید در این دیدار بود.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه نیز از حمایت کامل وزارتخانه و سفرا از شرکت‌های معدنی استان کرمان برای فعالیت‌های معدنکاری در کشورهای همسایه و آفریقایی سخن گفت.

مهدی صفری، درخصوص بحث خشکبار و محصولات کشاورزی نیز قول همکاری و مساعدت داد و گفت: در همین زمینه جلساتی با بانک مرکزی برگزار شده و اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

در این دیدار مقرر شد تا در آینده نزدیک تیمی متشکل از وزارت خارجه، استانداری کرمان و بخش خصوصی بازدیدی از معادن کشورهای همسایه و آفریقایی داشته باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109545
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.