خط و نشان تعزیرات حکومتی استان کرمان به با‌زاریان برای افزایش قیمت‌ها

ارسلان میری با بیان اینکه در بحث تنظیم بازار دستگاه‌های متعددی در کمیسیون نظارت و ستاد تنظیم بازار در آن نقش دارند اظهار داشت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، علوم پزشکی، دامپزشکی نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، اتحادیه‌ها و اتاق اصناف از جمله این دستگاه‌ها هستند.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به اینکه در بحث رسیدگی و برخورد با متخلفین احتمالی طرح‌های ویژه‌ای در ایام مختلف سال و با توجه به مناسبت‌ها داریم گفت: طرح تسهیل کسب و کار نوروز 98 که همان طرح نوروزی هرساله است از ابتدای اسفندماه سال جاری با ایجاد گشت‌هایی متشکل از دستگاه‌های مختلف راه‌اندازی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان اینکه عده‌ای دراین ایام که مردم ایران برای ورود به سال جدید تمایل بیشتری برای خرید دارند از این اشتیاق مردم سوءاستفاده می‌کنند هشدار داد: امسال این مسئله با حساسیت بیشتری پیگیری می‌شود و اگر با گرانفروشی سازماندهی شده و یا احتکاری مواجه شویم دیگر مسئله تخلف مطرح نیست و بحث جرم پیش می‌آید.

وی با اشاره به اینکه در قانون نظام صنفی بازنگری‌هایی انجام شده گفت: این قوانین باز هم نیازمند به روزرسانی شدن و تطبیق این قوانین با شرایط امروز جامعه است که بازدارندگی لازم را داشته باشند.

میری با بیان اینکه در ایام پایانی سال هیچ افزایش قیمتی در هیچ زمینه‌ای چون خدمات، حمل و نقل و کالا نباید داشته باشیم افزود: هر گونه افزایش قیمتی در این ایام تخلف است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=25427
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.