مدیرکل راه و شهرسازی استان:


درصد کمی از تاییدشدگان نهضت ملی مسکن کرمان ۴۰ میلیون تومان واریز کرده‌اند

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: ۱۷ هزار و ۹۷۸ نفر از ۲۰ هزار و ۱۸۰ فقره افتتاح حساب، ۴۰ میلیون تومان خود را واریز کرده‌اند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، رضا حافظی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان ظهر امروز ۲۹ بهمن‌ماه در یازدهمین جلسه شورای مسکن استان کرمان با ارائه گزارشی از وضعیت مسکن اظهار کرد: یکسری از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تا انتهای سال آماده بهره‌برداری می‌شوند و تعدادی زمین نیز در این بازه زمانی به مردم واگذار خواهد شد.

او اظهار کرد: تاکنون ۲۲۴ هزار و ۱۳۷ نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و تأمین زمین در بعضی از شهرهای استان با تأخیر انجام شده است.

حافظی بیان کرد: در این شهرها سایت باز می‌شود تا متقاضیان مسکن آن شهرها بتوانند ثبت‌نام انجام دهند و علت تغییر تعداد ثبت‌نامی‌ها در سامانه همین است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان تعداد واحدهایی که پروانه اخذ کرده‌اند را ۹ هزار و ۷۱۷ مورد دانست و ادامه داد: در حال حاضر سقف ۴ هزار و ۷۲۶ واحد زده شده، همچنین ۲۰ هزار و ۱۸۰ نفر افتتاح حساب کرده و این در حالی است که ۵۶ هزار و ۹۰۷ تأیید نهایی شده‌اند.

حافظی از آماده‌سازی سایت ۱۰۸ هکتاری شهر کرمان خبر داد و گفت: معارضی در این سایت وجود دارد به‌طوری‌که تعدادی ساختمان در این سایت ساخته شده که باید تعیین تکلیف شوند.

او ادامه داد: مشکل سایت ۵۸ هکتاری نیز حل شده و کارهای سند آن در حال انجام و پیمانکار آن انتخاب شده است.

 سیدمصطفی آیت‌الهی‌موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: مراحل قانونی واگذاری سایت ۱۰۸ هکتاری انجام شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115430
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.