ذخیره‌سازی پرتقال شب عید در کرمان هنوز انجام نشده است

عباس سعیدی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان که با حضور دهقان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد اظهار داشت: بحث تامین میوه شب عید به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم در این زمینه در استان کرمان انجام شده است عنوان کرد: 530 تن سیب درختی برای تامین میوه شب عید در سردخانه‌ها ذخیره‌سازی شده است.

به گزارش تسنیم، مدیرکل جهاد کشاورزی شمال استان کرمان با اشاره به اینکه هزار و 200 تن پرتقال برای تامین میوه شب عید از جنوب استان کرمان تهیه می‌شود گفت: 50 درصد این میوه‌ها در سردخانه‌های جنوب و 50 درصد در سردخانه‌های شمال استان کرمان ذخیره‌سازی می‌شود.

وی افزود: برای توزیع میوه در شب عید و ایجاد غرفه نیازمند همکاری شهرداری و صنف میوه و تره بار هستیم.

حداقل 400 نانوایی بدون مجوز در شهر کرمان وجود دارد

مهدی حسینی‌نژاد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه در بحث تامین پرتقال شب عید نگرانی‌هایی وجود دارد اظهار داشت: تا این پرتقال‌ها در سردخانه نباشد نمی‌تواند خیالمان راحت باشد.

وی با بیان اینکه در شهر کرمان حداقل 400 نانوایی بدون مجوز وجود دارد گفت: استانداردهای زیادی تعریف شده که نانوایی‌ها برای دریافت مجوز سردرگم هستند و به همین واسطه به‌صورت آزادپز فعالیت می‌کنند.

توزیع 1300 تن برنج یارانه‌ای در کرمان آغاز شد

در این جلسه مجید نژادبیگلری مدیر‌کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان با اشاره به توزیع برنج یارانه‌ای در استان کرمان اظهار داشت: توزیع هزار و 300 تن برنج یارانه‌ای در استان با نرخ 5 هزار و 200 تومان در حال انجام است.

نظارت کم بر نانوایی‌های دولتی کیفیت نان را پایین آورده است

یوسف جعفری رئیس اتاق اصناف استان کرمان در این جلسه اظهار داشت: متاسفانه نانوایی‌های دولتی را که سهمیه آرد دریافت می‌کنند را در حاشیه گذاشتیم و به نانوایی‌هایی گیر می‌دهیم که سهمیه ندارند و به سختی کار می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف استان کرمان با بیان اینکه اگر برنامه‌ای هم داریم باید اجرای آن را از نانوایی‌های دولتی آغاز کنیم افزود: متاسفانه می‌بینیم که نظارت بر آنها کمتر بوده و به همین دلیل کیفیت نان دولتی‌ها هم کمتر است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=23926
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.