سوء مدیریت در حوزه اقتصادی کشور دلیلی بر گستاخی آمریکا

محمدرضا پورابراهیمی در کارگروه اشتغال شهرستان کرمان تصریح کرد: مهمترین هدف دشمن در شرایط فعلی ایران ایجاد نارضایتی مردم از اصل نظام و رهبری است و اوج اقدامات زمانی بود که در حوزه هسته ای وارد مذاکرات شدیم.

وی می گوید: علی رغم اینکه جنس آمریکا ادبیات قلدرمابانه است، ایران وارد مذاکره شد و توافق کردیم که جمهوری اسلامی محدودیت هسته ای داشته باشد اما در مقابل آمریکا رفع تحریم های ظالمانه را انجام دهد.

پورابراهیمی افزود: قرار بود محدودیت های غیرقانونی اقتصادی را علیه جمهوری اسلامی بردارند، اما نه تنها نشد بلکه بعد از مدتی با تغییرات رئیس جمهوری، ترامپ از برجام خارج شد و کشورهای اروپایی هم هیچ کمکی به ما نکردند و هیچگونه مراودات بانکی هم اصلا شکل نگرفت.

وی اظهار کرد: یکی از دلایلی که آمریکا و کشورهای اروپایی که با این گستاخی حرکت کردند و از برجام خارج شدند، سوء مدیریت در حوزه اقتصادی در کشور است.

او گفت: اگر دولت از ابتدا تمام تمرکز خود را همزمان با برجام به توانمندسازی اقتصاد درونی می پرداخت، بخشی از فشارها خود به خود کنار می رفت و شرایط جدید ایجاد می کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط امروز مذاکره با آمریکایی ها خیانت به کشور و انقلاب است، ما بالاتر از مذاکره برجام که نداشتیم، نتیجه آن هم همه دیدند چه شد.

پورابراهیمی خاطر نشان کرد: هر جا جمهوری اسلامی ایران از موضع قدرت برخورد کرد در آن میدان برنده بوده و موضع جدید جمهوری اسلامی ادبیات کشورهای اروپایی را عوض کرده و درخواست مذاکره و همکاری دادند.

وی معتقد است رمز موفقیت ما همدلی و وحدت و ایستادگی در مقابل دشمن است، وادادگی در مقابل دشمن کشور را به نابودی می کشاند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27796
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.