صنایع خودروسازی برند شهرستان بم محسوب می‌شود‌

دکتر محمدجواد فدایی صبح دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید خودروسازان بم گفت: شرایط کار در زمان فعلی بدلیل مشکلات خارجی و داخلی بسیار سخت شده اما باید با تمام دشواری‌ها کشور را اداره و نیازهای مردم را حل کنیم.
استاندار کرمان افزود:ما اعتقاد داریم لازمه موفقیت مدیران و صنعتگران ما تفکر، هماهنگی و همکاری است.
وی اظهار داشت: اولویت کشور و استان کرمان بحث اشتغال، تولید و مسئله بیکاری است و در استان بعنوان یک مسئله ملی و محلی به آن اهمیت می‌دهیم.
دکتر فدایی ادامه داد: درصد بیکاری استان یازده است و نسبت به درصد بیکاری کشور که ۱۲ است در وضعیت بهتری قرار داریم.
استاندار کرمان عنوان کرد: استان کرمان ۱۲۰ هزار نفر جویای کار دارد و در سال جاری توانسته ایم ۴۰ هزار شغل جدید ایجاد شود.
وی تصریح کرد: بایداز تمام ظرفیت‌های استان در حل مشکلات واحدهای صنعتی چه در سطح مدیریت کشوری و استانی استفاده کرد ودر حفظ واحدهای موجود تلاش کنیم.
وی ضمن اشاره به تحریم‌های موجود گفت:در استان کرمان یک هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی داریم که ۷۰۰واحد انها فعال و مابقی راکد و نیمه راکد هستند و کسی منکر محدودیت‌های ایجاد شده نیست اما بایددر جهت توسعه اشتغال واحدهای راکد و نیمه راکد گام برداریم.
دکتر فدایی بیان کرد: برای راه‌اندازی واحدهای جدید از هر نوع سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی یا ایرانیان مقیم خارج استقبال خواهد شد اما سرمایه گذاری بدون اتکا به منابع بانکی ارجحیت دارد.
استاندار کرمان گفت: صنایع خودروسازی به‌عنوان برند شهرستان بم محسوب میشود و تاکنون فعالیت‌های خوبی در زمینه های گردشگری و کشاورزی صورت گرفته است.
دکتر فدایی در پایان در بحث گردشگری افزود: طرح جامع گردشگری بم در حال بررسی است و بزودی در شورای مدیریت و توسعه استان تصویب می‌شود که مبنای گردشگری جدید خواهد شد و علی‌ رغم وجود برخی دیددگاه های منفی که تلاش های اقتصادی و حل مشکلات مردم را به مسائل سیاسی ربط می‌دهند اما این رشد اقتصادی پیشرفت لازم را خواهد داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=22406
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.