صندوق کارآفرینی امید کرمان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات واگذار کرد

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان گفت: این صندوق از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۵۹۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت کرده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید استان کرمان، یوسف پورواجد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این صندوق از سال ۹۷ در حوزه تسهیلات روستایی آغاز بکار کرده است افزود: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در بخش‌های کشاورزی، صنعت، خدمات، ضروری و رفاهی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: واگذاری یک‌هزار و ۳۹۸ فقره تسهیلات روستایی صندوق کارآفرینی امید استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۱۴۴ میلیارد تومان برای ۲ هزار و ۱۰۱ نفر در سال‌ جاری ایجاد اشتغال کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان از پرداخت ۷۲۴ فقره تسهیلات در بخش کشاورزی به مبلغ هفت میلیارد و ۳۰۶ میلیون تومان طی این مدت خبر داد و اظهار داشت: با پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی برای یکهزار و ۸۶ نفر در روستاهای این استان ایجاد اشتغال شده است.

پورواجد با اشاره به پرداخت ۲۵۹ فقره تسهیلات در بخش خدمات گفت: در این بخش با پرداخت ۳۸ میلیارد و ۱۲۴ میلیون تومان برای ۳۹۰ نفر و در حوزه صنعت نیز ۴۱۵ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۲۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ۶۲۵ نفر مشغول به کار شده اند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان با اشاره به تفاهم نامه شمسا و بنیاد برکت با این صندوق خاطرنشان کرد: در قالب تفاهم نامه شمسا ۴۲۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان و در قالب تفاهم نامه برکت ۶۰۱ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۶ میلیارد تومان طی یک سال اخیر پرداخت شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86515
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.