عملیات اجرایی خط سوم کارخانه سیمان کرمان آغاز شد

عملیات اجرایی پروژه خط سوم کارخانه سیمان کرمان امروز با حضور خداداد غریب‌پور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و علی بابایی فرماندار کرمان آغاز شد.

در این آئین فریدون رحمانی مدیرعامل کارخانه سیمان کرمان با بیان اینکه سیستم کارخانه سیمان کرمان در خط اول سیستم فرسوده‌ای است اظهار داشت: اقدامات زیربنایی خوبی در سال‌های اخیر برای راه‌اندازی خط دوم و خط سوم کارخانه انجام شده است.

وی با بیان اینکه خط سوم کارخانه 2 هزار و 300 تنی است که مقرر شد به 3 هزار و 600 تن افزایش پیدا کند گفت: خط تولید شماره یک با ظرفیت 300 تن در حال فعالیت است اما بیش از 50 سال از عمر خط یک کارخانه سیمان کرمان می‌گذرد و خط یک کارخانه به خط تولید سیمان سفید تبدیل شده است.

به گزارش تسنیم، مدیرعامل کارخانه سیمان کرمان با اشاره به اینکه با خط دو کارخانه، سیمان‌های ویژه مانند سیمان چاه نفت تولید می‌شود افزود: با پیگیری‌های پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس امروز وارد فاز عملیات اجرایی خط سوم کارخانه می‌شویم.

وی با بیان اینکه خط سه کارخانه با ظرفیت تولید 3 هزار و 600 تن احداث می‌شود عنوان کرد: در بخش منابع انسانی اقدامات خوبی انجام شده و نیروهای کارخانه با همدلی و همراهی در راستای تولید بیشتر فعالیت می‌کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=24471
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.