رییس کمیسیون اقتصادی مجلس:


فاصله زیادی بین رشد اقتصادی استان کرمان و محرومیت در شمال و جنوب وجود دارد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: فاصله بسیار زیادی بین وضعیت رشد و توسعه اقتصادی استان کرمان و محرومیت در شمال و جنوب وجود دارد و ما نسبت به آنچه هدفگذاری شده، عقب هستیم.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، دکترمحمدرضا پورابراهیمی امروز 12 تیرماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد: نگاه مجلس همواره کمک به کمیته امداد بوده و هر زمان بحث کمک به کمیته امداد باشد، پیشنهادات امداد با رای بالا مورد نظر نمایندگان است.

وی تصریح کرد: در راستای پیگیری موضوعات برای جنوب استان و ایجاد عدالت اجتماعی در منطقه که مطالبه رییس جمهور از استاندار است، آمادگی داریم در مجمع نمایندگان استان همکاری کنیم و در شورای راهبردی استان که با محوریت نماینده ولی فقیه تشکیل شده کار را در جنوب استان پیش ببریم و شرایط فراهم است تا در این دوره فضای جدیدی در توسعه فراهم کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: علی رغم همه مشکلات اقتصادی کشور، رشد و تحولات اقتصادی استان کرمان متوقف نشده که البته این مسئله باید متوازن شود و این ظرفیت سازی ایجاد شده و باید مسیر را دنبال کنیم.

وی افزود: فقط در یکی از گروه های سرمایه گذاری، سال گذشته 150 هزار میلیارد تومان طرح تعریف شده و در شهرستان کرمان در یک سال و نیم گذشته 50 هزار میلیارد تومان طرح سرمایه گذاری مصوب و در حال اجرا داریم.

پورابراهیمی در ادامه در بحث جاماندگان سهام عدالت گفت: منتظر آیین نامه اجرایی دولت از سوی وزارت اقتصاد هستیم و هفته قبل پیگیری کردیم و دولت اعلام کرده در حال شناسایی سهام قابل واگذاری است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: پیش بینی می کنیم ۴ میلیون نفر جاماندگان افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد باشند و بخشی از سهامی که متعلق به کمیته امداد است، بلاتکلیف مانده که این نهاد باید در این زمینه پای کار بیاید و وضعیت سهام را مشخص کند.
div id=”pos-article-display-card-70243″>


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91352
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.