محسن رضایی، در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی کرمان:


فقط صنایع دفاعی ایران صنعتی شده | سال‌هاست حرف صنعتی شدن می‌زنیم اما فقط بنگاه‌داری کردیم

محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، گفت: سال‌هاست حرف صنعتی شدن می‌زنیم ولی فقط بنگاه داری و کارخانه‌داری کردیم .

به گزارش کرمان‌نو، محسن رضایی با بیان اینکه در یک جا اتفاق صنعتی شدن رخ داده و آن صنایع دفاعی ایران است، ادامه داد: صنایع دفاعی ایران با سرعت زیادی دارد صنعتی می‌شود و قدرت‌های بزرگ از ما می‌ترسند.

رضایی با تاکید بر اینکه نباید کشورهای همسایه از ما بترسند، گفت: ایران باید گام‌های صنعتی شدن را به معنای واقعی صنعتی شدن بردارد و صنعتی‌شدن نکته بسیار مهمی است.او همچنین در پاسخ به فعالان اقتصادی در جلسه که اعلام کردند دولت قبل از هر بخش‌نامه از فعالان اقتصادی نطرخواهی نمی‌کند پاسخ داد که اکنون بنگاه‌ها در خصوص ساختار بودجه نظر دهند.

رضایی با بیان اینکه بعید می‌دانم بانکی از خارج با بانک‌های ایران کار کند، گفت: بانک‌های ما زیر ساخت‌ها و آمادگی این امر را ندارند و این همکاری ممکن است در مبالغی زیر یک میلیارد دلار صورت گیرد.رضایی با بیان اینکه از صد سال در ایران پیش اقدامات نمایشی کردند و برای این اقدام کف کشیدند، گفت: تحول درد دارد و هر اقدامی که منجر به تحول و اقدامات اساسی صورت می‌گیرد اول نقد می‌کنند.

او در این جلسه همچنین از موافقتش از تفویض اختیارات به استان‌ها گفت و اعلام کرد: متاسفانه وزارتخانه‌ها با این اقدام مقابله می‌کنند اما بایستی صورت گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104799
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.